مشاغل اعلام شده مجاز به فعالیت در بازار ملایر هستند
کد خبر: 3891032
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

مشاغل اعلام شده مجاز به فعالیت در بازار ملایر هستند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: لیست اصناف و مشاغل مجاز به فعالیت از روز شنبه مشروط به رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مشاغلی که بایستی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، اعلام شده است.

مشاغل اعلام شده مجاز به فعالیت در بازار ملایر هستندکامران زنگنه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با استناد به مکاتبات ارسالی از وزارت صمت و هماهنگی صورت گرفته با رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس لیست اصناف و مشاغل مجاز به فعالیت از روز شنبه مورخ 23 فروردین‌ماه مشروط به رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مشاغلی که بایستی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، اعلام شده است.
زنگنه گفت: لیست مذکور به اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، واحدهای صنفی و واحد بازرسی و نظارت ابلاغ شده است.
وی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار ویژه ملایر، رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف شهرستان ملایر در راستای حمایت از بازاریان و اصناف مقرر شد مراکز خرید، بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری با رعایت نکات و دستورالعمل بهداشتی مشغول به فعالیت شوند.
زنگنه تاکید کرد: شروع به کار اصناف مشروط به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir است.
وی ادامه داد: موضوع رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط بازرسان و همچنین گشت های مشترک مورد بررسی قرار خواهد گرفت. وی با بیان اینکه با سایر صنوفی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و اقدام به بازگشایی واحد خود کنند برخورد می‌شود افزود مردم تخلفات را به این اداره با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha