برگزاری شب شعر مجازی «حنجره تغزل» در زنجان
کد خبر: 3891073
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

برگزاری شب شعر مجازی «حنجره تغزل» در زنجان

مسئول روابط عمومی حوزه هنری زنجان از برگزاری شب شعر «حنجره تغزل» در فضای مجازی به مناسبت گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری شب شعر مجازی «حنجره تغزل» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی هر ساله هنرمندان آثار تولیدی خود با محتوای انقلابی را به نمایش می‌گذارند اما امسال شیوع کرونا روند فعالیت نهادهای مختلف را تغییر داده که از حالت فیزیکی به بهره‌گیری از فضای مجازی درآمده است.

به گفته قاسمی، مسئول روابط عمومی حوزه هنری زنجان، به منظور حفظ سلامت مخاطبان، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از تاریخ 23 تا 29 فروردین ماه 99 با بهره‌مندی از فضای مجازی برگزار می‌شود و  برنامه‌های تجمعی این مناسبت پس از برطرف شدن این بحران در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هفته هنر انقلاب به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی هنری حوزه هنری در سطح کشور است، گفت: هر سال برنامه‌های متنوعی بدین مناسبت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی و شهدای هنرمند کشور در سطح استان برگزار می‌شود که امسال با توجه به شرایط کنونی کشور، برنامه‌های فرهنگی هنری این نهاد فرهنگی در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

قاسمی فضاسازی شهری با محتوای هفته هنر انقلاب اسلامی، انتشار کلیپ‌های تصویری از شعرخوانی شاعران جوان استان، تولید آثار تجسمی با موضوع (ظهور، مهدویت و انتظار) و (ایثار و مقاومت)، برگزاری شب شعر «حنجره تغزل» به‌صورت زنده در فضای اینستاگرام با شعرخوانی شاعران برجسته ملی و تولید ویدئوکلیپ از تولیدات و عملکرد واحدهای تخصصی را از جمله برنامه‌های این نهاد در هفته هنر انقلاب برشمرد و افزود: این تولیدات در صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی حوزه هنری زنجان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha