خلق آثار نقاشی با موضوع مهدویت و انتظار در حوزه هنری زنجان
کد خبر: 3891578
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

خلق آثار نقاشی با موضوع مهدویت و انتظار در حوزه هنری زنجان

آثار نقاشی با موضوع مهدویت و انتظار توسط کاظم باقرنیا در حوزه هنری زنجان خلق و در فضای مجازی منتشر شد.

خلق آثار نقاشی با موضوع مهدویت و انتظار در حوزه هنری زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و ماه شعبان، دو اثر نقاشی دیجیتال با موضوع مهدویت و انتظار توسط کاظم باقرنیا در حوزه هنری زنجان خلق و در فضای مجازی منتشر شد.

این آثار با پرداختن به ابعاد فرهنگی زمینه‌سازی‌ ظهور، برجستگی فرهنگ مهدویت در جهان معاصر و نقش عمده مقاومت اسلامی در این زمینه‌سازی‌ را نمایان می‌کند و از آثار هنری تولید شده ارزشمند در حوزه هنری زنجان به‌شمار می‌رود.

در ضمن آثار خلق شده با موضوع مهدویت و انتظار با توجه به شرایط کنونی جامعه و قرنطینه خانگی برای مقابله با ویروس کرونا و رفع این معضل با توکل به خداوند و توسل به ائمه معصومین(ع) و امداد خواستن از حضرت ولی‌عصر (عج) تولید شده است.

آثار تولید شده در ابعاد 70 در 50 هستند و هم اکنون در فضای مجازی برای بازدید عموم قرار گرفته است و این روزها هنرمندان نیز بیش از گذشته از ظرفیت فضای مجازی برای نمایش آثار خود بهره می‌برند.

گفتنی است کاظم باقرنیا از هنرمندان و فارغ‌التحصیلان رشته تصویرسازی و مدرس دانشگاه است که به کارهای هنری در عرصه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی هم اهتمام دارد.

انتهای پیام
captcha