توزیع بیش از 150 بسته معیشتی توسط هلال‌احمر زنجان برای نیازمندان
کد خبر: 3892045
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

توزیع بیش از 150 بسته معیشتی توسط هلال‌احمر زنجان برای نیازمندان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زنجان گفت: بیش از 150 بسته معیشتی اعم از مواد غذایی، بهداشتی و ضدعفونی توسط هلال‌احمر برای خانواده‌های کم‌برخودار در روستاهای محروم و دور افتاده این شهرستان در قالب پروژه محرومیت‌زدایی توزیع شد.

توزیع بیش از 150 بسته معیشتی توسط هلال احمر زنجان برای نیازمندانعبدالله اسکندری، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اجرای طرح همای رحمت، افزود: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته‌ترین عبادت‌های مورد تاکید در دین مبین اسلام است، ادامه داد: در این راستا با همت داوطلبان و خیران این شهرستان بیش از 150 بسته معیشتی، بهداشتی و ضدعفونی به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا در پنج روستای ابراهیم‌آباد، گلیجه‌سفلی، طرازوج، علی آباد شرقی و گوزل‌جه توزیع شد.

اسکندری با اشاره به این‌که ارزش ریالی این بسته‌های غذایی بیش از 250 میلیون ریال بود، تصریح کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، کنسرو لوبیا و ماهی، ماکارونی، سویا، قند، شکر، نمک، مربا، انواع حبوبات، چای، رب گوجه فرنگی و رشته بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زنجان گفت: بسته‌های بهداشتی نیز شامل پودر لباسشویی، صابون، مایع دستشویی، ظرفشویی، شامپو و بسته ضدعفونی نیز شامل محلول ضدعفونی دست و ماسک بود.

انتهای پیام
captcha