کمک بیش از ۵ میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3923870
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

کمک بیش از ۵ میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ارسال کمک زنجانی‌ها به مردم روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: رقم این کمک‌ها از ۵ میلیار ریال گذشت.

کمک‌ زنجانی‌ها به سیستان و بلوجستان از 5 میلیار ریال گذشتشهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: دومین مرحله از نذر آب 3 در سال جاری در روستای دوشینکوه شهرستان نیک‌شهر سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر زنجان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور تا چهارم مهرماه امسال به منظور ارائه خدمات ارزنده در زمینه کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت‌افزار در این منطقه حضور می‌یابند، گفت: کاروان سلامت استان نیز با همراهی و همکاری پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان در بخش‌های مختلف فوق تخصص گوارش، فوق تخصص جراح ارتوپد و شانه، متخصص اطفال، داخلی، پزشک عمومی، داروساز و پزشک زنان و زایمان است.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: با توجه به اینکه آب آشامیدنی روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان دارای مشکلاتی است، یکی از خیران هلال احمر هزینه‌ای را برای خرید 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی اهدا کرده‌اند و این دستگاه‌ها خریداری شده که به زودی در منطقه نصب و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست استان زنجان همیشه همراه هموطنان آسیب‌دیده در سطح کشور هستند که امروز شاهدیم از طریق همین کمک‌ها بیش از 200 بسته کمک معیشیتی، 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم‌التحریر و اسباب بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه‌گانه برای هموطنان در روستای دوشینکوه شهرستان نیک‌شهر سیستان و بلوچستان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این بسته‌ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی و 2 دستگاه تانکر آب 5 هزار لیتری 16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و دارو نیز به ارزش 500 میلیون ریال و 5 هزار عدد ماسک تهیه شده که با رسیدن به مقصد بلافاصه توزیع می‌شود. ارزش این اقلام و بسته‌های تهیه شده از محل کمک‌های مردم نوع‌دوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

میرزایی با تأکید بر اینکه از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر نیز در منطقه حضور خواهند داشت، ادامه داد: این اعضا خدمات حمایتی ـ روانی و اجتماعی برای جوانان روستای دوشینکوه ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha