استفاده از تولیدات داخلی؛ سیاست اصلی شهرداری‌ها در سال جهش تولید
کد خبر: 3892729
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

استفاده از تولیدات داخلی؛ سیاست اصلی شهرداری‌ها در سال جهش تولید

شهردار ابهر با اشاره به اینکه شهرداری‌ها یکی از مصرف‌کنندگان عمده در کشور به ویژه در پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شوند، گفت: استفاده از تولیدات داخلی سیاست اصلی شهرداری در سال جهش تولید است.

استفاده از تولیدات داخلی سیاست اصلی شهرداری در سال جهش تولیدمحمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید، اظهار کرد: نامگذاری‌های یک دهه اخیر از سوی مقام معظم رهبری، حاکی از اهمیت مؤلفه‌های حوزه اقتصاد خصوصا تولید به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور است.

وی با بیان این‌که شهرداری‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های درست زمینه جهش تولید را فراهم کنند، تصریح کرد: در این راستا شهرداری ابهر در نظر دارد با انجام اقدامات فرهنگی و خدماتی زمینه جهش تولید و تحقق شعار سال را در مجموعه شهرداری فراهم کند.

شهردار ابهر با تأکید بر ضرورت وجود عزم همگانی برای جهش تولید، افزود: بازنگری در روند رشد تولید در کشور و همچنین توسعه کمی و کیفی آن دستاوردهای بسیاری را برای کشور همراه خواهد داشت که مهم‌ترین آن تأمین نیازهای کشور است.

ذوالقدری‌ها با بیان این‌که شهرداری‌ها با عملکرد خود می‌توانند مردم رابه سمت تلاش برای جهش و رونق تولید سوق دهند، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مصرف‌کنندگان محصولات مختلف در شهرهای ایران شهرداری‌ها هستند؛ لذا این دستگاه باید نیازهای خود را در اجرای پروژه‌های گوناگون از کالاهای ایرانی تأمین کند تا شاهد رونق تولیدات داخلی باشیم.

انتهای پیام
captcha