برپایی خیمه معرفت در فضای مجازی
کد خبر: 3893029
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

برپایی خیمه معرفت در فضای مجازی

مدیر مؤسسه دارالقرآن «قیدار نبی» خدابنده از برپایی خیمه معرفت در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها برگزاری مسابقه قرآن و عترت پیش‌بینی شده است.

برگزاری مسابقه قرآن و عترت در خدابندهسید حسین موسوی، مدیر مؤسسه دارالقرآن «قیدار نبی» خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: خیمه معرفت در فضای مجازی با برگزاری مسابقات قرآن و عترت در نظر گرفته شده تا فعالیت‌های قرانی با وجود تعطیلی مؤسسات مورد غفلت واقع نشود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه تدارک دیده شده است، ابراز کرد: قرائت تقلیدی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع ابتدایی تا دبیرستان، قرائت تحقیق ویژه برادران بالای ۱۸ سال، قرائت ترتیل برای بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال و رشته اذان ویژه آقایان همه سنین از اول ابتدایی تا بزرگسالان از بخش‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره قرآنی است.

این فعال قرآنی ادامه داد: دعاخوانی (دعای عهد) ویژه آقایان و بانوان بالای ۱۸ سال و تفسیر سوره حجرات و لقمان حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی ویژه سنین بالای ۱۸ سال از دیگر محورهای خیمه معرفت مجازی است و سؤالات مربوطه تاریخ 5 اردیبهشت در کانال دارالقرآن قیدار و گروه تربیت، فرهنگ و هنر و قیدار آنلاین در مدت زمان مشخص بارگزاری می‌شود.

موسوی یادآور شد: علاقه‌مندان تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فایل صوتی آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۴۱۲۸۸۴ ارسال و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از روند شرکت و برگزاری مسابقه به کانال به نشانی @DK_qheydar مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در بخش قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال آقایان، انتخاب یکی از دو قرعه سوره بقره آیه ۱۸۵ و ۱۸۶ و یا سوره بقره آیه ۲۵۵ و ۲۵۶ خواهد بود و قرائت ترتیل بالای ۱۸ سال نیز دو قرعه سوره آل‌عمران آیه ۱۸۹ تا ۱۹۳ و یا سوره بقره آیه ۲۸۵ و ۲۸۶ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha