جمع‌خوانی قرآن کریم حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3893521
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

جمع‌خوانی قرآن کریم حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی‌شود

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال مراسم جمع‌‎خوانی قرآن کریم حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی‌شود و مردم برای قرائت قرآن از برنامه‌های صدا و سیما استفاده کنند.

جمع‌خوانی قرآن کریم حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی‌شودمجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم برگزار نمی‌شود و فعالیت‌های فرهنگی این مکان مقدس به شکل مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: تا سال ۹۸، هشت مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در این مکان برگزار شده بود و به طور متوسط روزانه ۲۰۰۰ نفر در این مراسم حضور می‌یافتند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: برای اینکه مردم بتوانند از قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان بهره ببرند، مراسم جمع‌خوانی سال‌های گذشته به طور روزانه از شبکه اشراق پخش می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: هزینه اعیاد شعبانیه و برنامه‌های فرهنگی این حسینیه به پیشگیری از کرونا اختصاص یافت و با آن‌ ماسک و لوازم بهداشتی تهیه و توزیع شد و خادمان نیز به فعالیت‌هایی از جمله ضدعفونی معتبر اهتمام دارند.

شهامی تصریح کرد: همچنین امور بانوان حسینیه اعظم با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خادمین خواهر، نسبت به تأمین نیاز شهروندان در زمینه ماسک اقدام کردند.

انتهای پیام
captcha