توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان استان اردبیل
کد خبر: 3894271
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان استان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی در نخستین روز ماه مبارک رمضان با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی» ۱۰۰۰ سبد غذایی را در بین نیازمندان توزیع کردند.

توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، ششم اردیبهشت‌ماه در حاشیه توزیع سبد غذایی در بین خانوار تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی» در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ سبد غذایی را با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و به دست مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه رسانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تهیه سبد‌های غذایی در نخستین روز ماه مبارک رمضان توسط خیران بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است، بیان کرد: تلاش داریم تا پایان ماه مبارک رمضان، با یاری نیکوکاران و حامیان بتوانیم در بین تمامی خانوار تحت حمایت سبد غذایی و غذای گرم توزیع کنیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همچنان شاهد اهدای سبد غذایی و کمک‌های نقدی خیران در قالب طرح «اطعام مهدوی» هستیم، افزود: حسن توجه نیکوکاران اردبیلی به نیازمندان به خصوص در مناسبت‌های مختلف بسیار چشمگیر است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت بخش مهمی از نیاز‌های اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه را برطرف کرد.
توحیدی با اشاره به اینکه طرح «اطعام مهدوی» در طول ماه مبارک رمضان و به منظور توزیع غذای گرم در بین اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، گفت: از نیکوکاران خواستاریم تا با مشارکت در این طرح، همچون سنوات گذشته یاریگر کمیته امداد استان اردبیل در تهیه و توزیع غذای گرم و سبد کالا در بین محرومان باشند.
وی با اعلام اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و خانوار بی‌بضاعت خواهند بود، بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا فقرا و مستمندان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام
captcha