اقامه نماز عید فطر در مساجد زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3899799
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

اقامه نماز عید فطر در مساجد زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از اقامه نماز عید فطر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد استان خبر داد و گفت: نمازگزاران وسایل شخصی از جمله مهر و جانماز به همراه داشته باشند.

اقامه نماز عید فطر در مساجد زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتیحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با بررسی انجام شده و برگزاری جلسات در ستاد مبارزه با کرونا، امکان بازگشایی مساجد برای اقامه نماز عید فطر طبق پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه صفوف نماز عید فطر باید با رعایت فاصله اجتماعی باشد، تاکید کرد: نمازگزاران حتما باید برای اقامه نماز عید فطر، ماسک، مهر، جانماز و دستکش به همراه داشته و بانوان نیز چادر مخصوص به خود را به همراه بیاورند.

این مسئول ادامه داد: به منظور رعایت نظم و فواصل اجتماعی جلسه توجیهی برای ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد برگزار شده و هماهنگی‌های لازم برای همکاری هر چه بیشتر متولیان امر در مساجد، پایگاه‌های بسیج و نیز گروه‌های جهادی به عمل آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در طول شب‌های قدر نیز مساجد شاخص با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مؤمنان بودند و با رعایت ضوابط و همکاری مردم مراسم مطلوب برگزار شد.

احمدی با اشاره به نحوه پرداخت زکات فطره مردم خداجوی استان ابراز کرد: این امکان هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری در مساجد با تعبیه صندوق‌هایی با همکاری اداره‌ کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha