معرفی برگزیدگان پویش «سپاس سردار» در البرز
کد خبر: 3901523
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

معرفی برگزیدگان پویش «سپاس سردار» در البرز

برگزیدگان پویش فرهنگی «سپاس سردار» با موضوع «منم یک حاج قاسم دیگر» و با شعار «سردارمقاومت راهت ادامه دارد» در استان البرز تجلیل شدند.

معرفی برگزیدگان پویش «سپاس سردار» در البرز

ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: برگزیدگان پویش فرهنگی سپاس سرداربا موضوع «منم یک حاج قاسم دیگر» و با شعار«سردارمقاومت راهت ادامه دارد» در استان البرز تجلیل شدند.

وی افزود: این مسابقه به مناسبت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی ازسوی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در بین دانش‌آموزان استان البرز در قالب دلنوشته برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج تصریح کرد: این پویش به منظور ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه و الگوپذیری از آن شهید والامقام برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز رسالت اصلی همه اهالی هنر و قلم این است که زوایا وابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی را برای مردم به ویژه جوانان ترسیم کنند تا این شخصیت انقلابی و ولایی تبدیل به الگوی ماندگاری برای جوانان شود.

فلاح‌نژاد اضافه کرد: التزام عملی به ولایت فقیه، اخلاص وعبودیت، مردم‌داری و شجاعت را از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود. شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره‌ای تمام‌نشدنی و اسوه ایمان، ایثار، ولایت‌پذیری، شجاعت و نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار دهه از عمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه کرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج در پایان بیان کرد: به دبیرخانه این پویش ۳۰۰ اثر ارسال شد که پس از داوری اثر هفت دانش‌آموز برتر شناخته شد.

انتهای پیام
captcha