ویژه‌برنامه «شاهدان انقلاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3902719
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

ویژه‌برنامه «شاهدان انقلاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رود

شبکه اشرق برای روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ویژه‌برنامه‌هایی با عنوان «شاهدان انقلاب» و «غدیر انقلاب» را تدارک دیده است.

ویژه‌برنامه «شاهدان انقلاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رودبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه‌برنامه‌هایی را آماده پخش کرد.

«مرثیه آفتاب» عنوان ویژه‌برنامه گفت‌وگو محور شبکه اشراق است که با حضور کارشناسان حوزه‌های علمی و سیاسی ضمن شناخت بهتر اندیشه‌های امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استعمار می‌پردازد. این برنامه در دو قسمت 50 دقیقه‌ای در تاریخ 13 و 14 خردادماه از ساعت 22 پخش خواهد شد.

همچنین در برنامه «شاهدان انقلاب» که ساعت22 روز پنجشنبه پخش می‌شود، محورهای علل و عوامل شکل‌گیری قیام 15 خرداد، نقش امام ‌خمینی(ره) در مدیریت سیاسی و اعتقادی این قیام ،نقش مردم در قیام و آمار شهدای این قیام، پیامدها، آثار و برکات قیام 15 خرداد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شبکه استانی صدا هم در اجرای مشترک با مرکز اراک از ساعت9 صبح به‌مدت 60 دقیقه به بررسی ابعاد شخصیتی و خصلت‌‏هاى برجسته‏ ایشان می‌پردازد.

همچنین در دو برنامه 60 دقیقه‌ای با حضور صاحبنظران مسائل سیاسی به بررسی رابطه بین قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود، گزارش تلفنی، شعر و سرود موضوعی و ارتباط با مرقد امام راحل از آیتم‌های این برنامه است که از ساعت 17 روزهای 14 و 15 خرداد همراه شنوندگان خواهد بود.

«غدیر انقلاب» هم عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که با محوریت تداوم افکار و اندیشه‌های حضرت امام با انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله) رهبری انقلاب از ساعت 16 به‌مدت 60 دقیقه پخش می‌شود. سایر برنامه‌های روتین و تأمینی شبکه‌های استانی سیما و صدا نیز با حال و هوای این ایام پخش خواهد شد.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری در 14 خردادماه در اینستاگرام، آپارات و سایت مرکز، تولید ویدئو کلیپ با موضوع قیام 15 خرداد، طراحی 4 مورد پوستر، اینفوگرافی 4 مورد و بازنشر تولیدات سیما و صدا؛ همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام با تولید 2 گزارش تبیینی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی و یک گزارش درخصوص قیام 15خرداد و نقش آن در روند پیروزی انقلاب می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha