رونمایی از ۹ کتاب همزمان با سوم خرداد در زنجان
کد خبر: 3899979
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

رونمایی از ۹ کتاب همزمان با سوم خرداد در زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از رونمایی ۹ کتاب به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: پویش‌هایی هم در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

رونمایی از ۹ کتاب در زنجان به مناسبت سوم خردادقاسم محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در مورد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های امسال برای گرامیداشت این روز در فضای مجازی ترتیب داده شده و شامل رونمایی از کتاب، پویش‌ها و تجلیل از نویسندگان و راویان می‌شود.

وی از رونمایی از 9 کتاب به مناسبت سوم خرداد در زنجان خبر داد و گفت: کتاب‌های ترافیکی در سکوت شب، خاطرات شهدای غواص (عملیات کربلای8)، دشت لاله‌ها، خاطرات شهید ترور، جمال‌الدین میری و سوفیا، گزیده داستان‌های دفاع مقدس از نویسندگان استان زنجان از جمله کتاب‌هایی است که در این ایام رونمایی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: کتاب کمپ 9، خاطرات آزاده، اسحاق عبادی، سیب‌های حبیب، داستان کودک (فاطمه قشمی)، مربای آلبالو( چاپ دوم)، داستان کودک (فاطمه کرمی) و نامه‌های قدیمی، مجموعه شعر (لیلا عبدی) از دیگر کتاب‌هایی است که در این ایام رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب یک بغل مهربانی، داستان کودک (مریم بیات‌تبار)، افزود: کتاب گویای سوفیا، گزیده داستان‌های دفاع مقدس از نویسندگان استان زنجان در این ایام برای رونمایی در نظر گرفته شده است.
محمدی بیان کرد: مراسم مجازی «یاد یار» با محوریت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد و عملیات بیت‌المقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های خرداد ماه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

وی سوم خرداد را روز فتح ارزش‌های اسلامی خواند و گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در دفاع مقدس ثابت کرد که بک وجب از خاک کشور را به بیگانگان نمی‌دهیم و نتیجه مقاومت پیروزی است.

انتهای پیام
captcha