بیمه‌شدگان قرآنی اطلاعات خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت کنند
کد خبر: 3903335
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

بیمه‌شدگان قرآنی اطلاعات خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت کنند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بیمه‌شدگان قرآنی اطلاعات خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت کنند در غیر این صورت بیمه آن‌ها قطع خواهد شد.

بیمه‌شدگان قرآنی اطلاعات خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت کنندابراهیم قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برای ساماندهی به وضعیت بیمه‌شدگان باید اطلاعات افراد در سامانه ثبت شود تا خدمات بر اساس ضوابط ارائه شود.

وی ادامه داد: با عنایت به تأکید مسؤلان صندوق اعتباری هنر مبنی بر ساماندهی وضعیت بیمه‌شدگان، خواهشمند است همه بیمه‌شدگان قرآنی که تاکنون در سامانه هنر به آدرس www.honarcredit.ir ثبت نام نکرده‌اند، نسبت به ثبت نام و واریز مبلغ 20 هزار تومان و دریافت کد عضویت حتماً اقدام کنند.
این مسئول تصریح کرد: برابر تأکید مسؤلان صندوق، بیمه همه افرادی که این عضویت را انجام ندهند، تا پایان خرداد ماه سال 1399 قطع خواهد شد و مسؤلیت پیامدهای این موضوع متوجه خود بیمه‌شدگان خواهد بود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری طرح‌های قرآنی برای فعالیت در فضای مجازی ابراز کرد: این طرح‌های به تهران ارسال شده تا در صورت تصویب اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha