خانه‌های عالم خراسان‌شمالی نیازمند تعمیر و تجهیز هستند
کد خبر: 3904996
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

خانه‌های عالم خراسان‌شمالی نیازمند تعمیر و تجهیز هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه 23 خانه عالم در استان نیازمند تعمیر و بازسازی هستند، افزود: اعتبار مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی خانه‌های عالم استان 100 میلیون تومان است

خانه‌های عالم خراسان شمالی نیازمند تعمیر و تجهیزحجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه تعمیر و تجهیز خانه‌های عالم روستایی نیازمند حمایت فرمانداری شهرستان‌ها است، اضافه کرد: خانه‌های عالم برای ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی از اهمیت بسیاری برخوردار است و تاکنون 160 خانه عالم در استان احداث شده است.

وی با بیان اینکه 23 خانه عالم در استان نیازمند تعمیر و بازسازی هستند، افزود: اعتبار مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی خانه‌های عالم استان 100 میلیون تومان است که باید فرمانداری‌های شهرستان‌ها حمایت‌های لازمه را انجام دهند اما در حال حاضر برخی از دستگاه‌ها همکاری نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: بیشترین مشکلاتی که خانه‌های عالم با آن مواجه هستند در شهرستان‌های شیروان، رازو جرگلان و فاروج است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در رابطه با افزایش خانه‌های عالم بیان کرد: شهرستان‌های بجنورد و آشخانه نیاز دارند تا خانه‌های عالم بیشتری را داشته باشند اما در چند سال گذشته خانه عالم جدیدی ساخته نشده.

انتهای پیام
captcha