دختران موفق بقاع متبركه فارس تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3905037
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

دختران موفق بقاع متبركه فارس تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از تجلیل از دختران موفق بقاع متبركه استان در ایام دهه كرامت خبر داد و گفت: در این برنامه از خادمان دختر و فرزندان دختر خادمان بقاع متبركه كه در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 26 خردادماه در نخستین نشست هماهنگی بزرگداشت دهه كرامت استان گفت: شیراز و استان فارس با برخورداری تعداد زیادی گنبدهای فیروزه‌ای و حرم‌های مطهر امامزادگان به نام سومین حرم اهل بیت(ع) مزین شده است.

وی به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه كرامت توسط اوقاف پرداخت و افزود: با توجه به شیوع ویروس كرونا برنامه‌های جشن‌های دهه كرامت در امامزادگان به‌صورت مجازی برگزار خواهند شد.

صفری گرائی با یادآوری اینكه دهه كرامت با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود، گفت: در این روز برنامه تجدید بیعت حجاب فاطمی با حضور بانوان و خادمان حرم‌های مطهر در حرم ام احمد، مادر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی با تأكید بر اینكه در این روز از دختران موفق بقاع متبركه استان تجلیل به عمل می‌آید، گفت: در این برنامه از خادمان دختر و فرزندان دختر خادمان بقاع متبركه كه در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، قرآنی و غیره خوش درخشیده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

صفری گرائی بیان كرد: در روز 5 ذی‌القعده كه به‌نام روز بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است، برنامه‌های مختلفی از جمله نورافشانی و فضاسازی محیطی در بقاع متبركه استان خواهیم داشت.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس در پایان گفت: بقاع متبركه استان آمادگی برپایی جشن‌ها و مسابقات دهه كرامت با همكاری دستگاه‌های مختلف در فضای مجازی را دارند.

انتهای پیام
captcha