فعالیت 115 خانه قرآن در البرز
کد خبر: 3911110
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

فعالیت 115 خانه قرآن در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 115 خانه قرآنی و 110 موسسه قرآنی در البرز فعال است، گفت: در طول سال برنامه‌های آموزشی قرآنی متعددی توسط خانه‌های قرآنی و موسسات در استان اجرا می‌شود.

فعالیت 115 خانه قرآن در البرز

حجت‌‎الاسلام، مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز امروز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: اجرای برنامه‌‎های قرآنی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی و قرآنی است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی البرز نیز به فراخور وظایف سازمانی خود برنامه‌های متعدد قرآنی را اجرا می‌کند، تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری موسسات و خانه‌های قرآنی اجرا و با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف به ویژه قشر نوجوانان و جوانان مواجه می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 115 خانه قرآنی و 110 موسسه قرآنی در البرز فعال است، اضافه کرد: در طول سال برنامه‌های آموزشی قرآنی متعددی توسط خانه‌های قرآنی و موسسات در سطح استان اجرا می‌شود.
ولائی‌برحق، برگزاری دوره‌های آموزشی، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ قرآن کریم، تفسیر و تجوید قرآن کریم، دوره‌های تربیت معلم قرآنی و تربیت معلم نهج‌البلاغه را از جمله فعالیت‌های موسسات و خانه‌های قرآنی اعلام کرد و گفت: این دوره‌ها در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌‎شود.
وی با اشاره به سیاست تبلیغات اسلامی در زمینه گسترش فعالیت موسسات قرآنی هم به صورت کمی و هم کیفی بیان کرد: در راستای سیاست توسعه فضاهای قرآنی در استان و به منظور تحقق اهداف قرآنی و اشاعه فرهنگ انس با قرآن از آغاز سال جاری مجوز فعالیت چند خانه قرآنی در شهرستان‌های مختلف صادر شده است.

انتهای پیام
captcha