برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» زنجان
کد خبر: 3911556
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» زنجان

به‌مناسبت 8 مردادماه، روز بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروردی و روز ملی زنجان مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به مناسبت روز ملی زنجان و آشنایی عموم مخاطبان با فرهنگ و آیین زنجان 8 مردادماه برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با توجه به شرایط کنونی جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا و پرهیز از برگزاری برنامه‌های تجمیعی، حوزه هنری زنجان با خلاقیت و هم‌افزایی و همگرایی با ارگان‌های فرهنگی استان در نظر دارد، با همکاری و مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و سایت زنجان به مناسبت «سالروز بزرگداشت شیخ اشراق و روز ملی زنجان» مسابقه کتابخوانی برگزار کند.

این برنامه در راستای توسعه فرهنگ كتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود که محور مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» نوشته حسین عباسی‌نیا است.

علاقمندان برای تهیه کتاب می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله کتابفروشی فرهنگان، کتابکده فرهنگ، شهر کتاب، انتشاراتی نشر هزاره‌ی سوم مراجعه کنند. همچنین فایل pdf کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» و شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی از طریق سایت‌های حوزه هنری زنجان، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و سایت زنجان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha