برگزاری سالروز شهادت امام جواد(ع) از سوی ۱۰ بقعه متبرکه فارس در فضای مجازی
کد خبر: 3911686
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

برگزاری سالروز شهادت امام جواد(ع) از سوی ۱۰ بقعه متبرکه فارس در فضای مجازی

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت امام جواد (ع) در فضای مجازی از سوی ۱۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: به دلیل شیوع كرونا برنامه‌های سالروز شهادت آن امام همام در فضای مجازی اجرا می‌شوند.

وی افزود: 10 بقعه متبركه فارس هم دیشب و هم امشب اقدام به برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) در قالب برنامه‌های مداحی و مرثیه‌سرایی و سخنرانی مذهبی در فضای مجازی كرده و می‌كنند.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: این برنامه‌ها به‌صورت لایو از صفحات یا كانال‌های مجازی بقاع متبركه پخش می‌شوند.

صفری گرائی در خصوص وضعیت فعالیت بقاع متبركه در این شرایط گفت: زیارت در بقاع متبركه از ابتدای شیوع كرونا تعطیل بوده و همچنان هم ادامه دارد اما خود بقاع متبركه باز هستند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز برخی از شهرستان‌های فارس در ایام شیوع كرونا گفت: در این شهرستان‌ها اقامه نمازهای جماعت در مساجد و بقاع متبركه تعطیل است البته مساجد نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از اذان برای اقامه نماز افراد به‌صورت فرادی باز هستند.

انتهای پیام
captcha