خدمت به مردم جهاد است
کد خبر: 3911814
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
معروفی:

خدمت به مردم جهاد است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم ما با استقامت و مقاومت مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و خدمت به این مردم جهاد است.


به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز سه‌شنبه، 31 تیرماه دیدار حسینی مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: ضرورت فعالیت سازمان تامین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و در سال های اخیر وجود این سازمان بیشتر احساس می‌شود چرا که باعث احساس آسایش و آرامش در جامعه است.

وی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران افزایش پیدا کرده است و تاخیر در پرداخت حقوق مستمری بگیران و حقوق کارگران خواسته دشمنان نظام است افزود: توجه به معیشت مردم در شرایط امروز بیش از هر زمانی نیاز است و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تامین اجتماعی در امنیت پایدار کشور مؤثر است بیان کرد: بیشترین مشکلات اقتصادی نصیب اقشار و دهک پایین جامعه می‌شود، مخاطبان تامین اجتماعی متفاوت هستند و بخش عمده آن افرادی هستند که بیشترین نیاز را دارند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد شغل بسیاری از مردم دچار چالش و تعطیلی شود و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری خیلی بیشتر است تصریح کرد کرد: کار در سازمان تامین اجتماعی باید با روحیه اعتقادی و نگاه جهادی انجام شود.

معروفی با بیان اینکه یکی از رویکردهای کار جهادی امید دادن به مردم است اظهارکرد: همین که مراقبت شود مستمری به موقع پرداخت شود و سفره مردم کوچک نشود جهاد است.

وی با اشاره به اینکه ناامید کردن مردم هدف دشمن است و نباید اجازه داد مردم نا‌امید شوند افزود: افزایش سطح آگاهی مردم امید‌بخش است و بیشترین افراد ناامید در جامعه افرادی هستند که اطلاعات آنها پایین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اولویت نخست سازمان‌ها و نهادها باید حقوق کارکنان باشد تصریح کرد: امروز حفظ وضعیت موجود در اولویت است و باید از نیروی انسانی موجود صیانت و حفاظت کرد.

وی با تحلیل وضعیت سیاسی منطقه با اشاره به فراخوان هفته گذشته منافقان گفت: مردم ما با استقامت و مقاومت مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و خدمت به این مردم جهاد است.

معروفی با بیان اینکه بعضی‌ها با اقداماتشان در زمین دشمن بازی می‌کنند تأکید کرد: باید شفاف‌سازی شود و با صداقت با مردم حرف بزنیم و مشکلات را با آنها در میان بگذاریم، مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما فساد و دورویی و دروغ را تحمل نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha