جمع‌آوری نذورات در ۱۳۷پایگاه کمیته امداد زنجان همزمان با عید قربان
کد خبر: 3913713
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

جمع‌آوری نذورات در ۱۳۷پایگاه کمیته امداد زنجان همزمان با عید قربان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی ۱۳۷ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۲.۶ میلیارد تومان جمع‌آوری شود.

استقرار 137پایگاه کمیته امداد زنجان برای جمع‎آوری نذورات در عید قربانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: امسال 137پایگاه اعم از دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا توزیع گوشت قربانی و غذا وجود ندارد، تصریح کرد: مردم از قربانی کردن خودداری کنند و نذورات خود را به صورت دام زنده تحویل دهند و این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نیز هستند.

این مسئول با بیان اینکه این نهاد همه ساله با فرارسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوع‌دوست استان، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می‌‌کند، افزود: همه دفاتر کمیته امداداستان در روز عید سعید قربان امسال پذیرای مردم نیکوکار و خیر جهت تحویل قربانی، هدایا و نذورات برای توزیع بین نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان خواست، امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور و کم‌رونق شدن برخی کسب و کارها و اقشار آسیب‌پذیر، همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.

وی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با پیش‌بینی جمع‌آوری ۲ میلیارد و 600 میلیون تومانی نذورات قربانی در سال جاری گفت: سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی # 024*8877*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

انتهای پیام
captcha