توزیع غذای گرم و بسته معیشتی در طرح «همسفره» زنجان
کد خبر: 3907724
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

توزیع غذای گرم و بسته معیشتی در طرح «همسفره» زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: بیش از ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم در طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» و نیز ۳۲ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان توزیع شده است.

توزیع بیش از 113 هزار پرس غذای گرم در طرح «همسفره» زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 100 مرکز نیکوکاری در سطح استان با نظارت کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی و استفاده مفید از ظرفیت خیران در محله‌ها راه‌اندازی شده که با شناسایی نیازمندان و اعتمادسازی در بین مردم، اقدامات اثربخشی را انجام می‌دهند.

وی به فعالیت مناسب مراکز نیکوکاری در رزمایش همدلی اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال در طرح رزمایش ملی همدلی برای ایران همدل از طریق مراکز نیکوکاری بیش از 113 هزار پرس غذای گرم و قریب به 32 هزار بسته سبد معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع شد.

این مسئول به پرداخت صدقه‌های پیامکی اشاره و بیان کرد: پیش از این مبالغ صدقه پیامکی مشترکان دائمی در قبض دوره‌ای ومشترکان اعتباری از شارژ آنان  کسر می‌شد که با تغییرات انجام شده، لازم است همشهریان نیکوکار برای فعال‌سازی صدقه پیامکی اقدام به راه‌اندازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا کرده و سپس سامانه صدقه پیامکی را مجدد فعال کنند.

وی از ایجاد تغییرات در سامانه صدقه پیامکی ۸۸۷۷ (اپراتور همراه اول) خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه به‌منظور اجرای این تغییرات تمامی سرویس‌های مبتنی بر محتوا (vas) برای تمامی مشترکان و سرویس‌های موضوعی مختلف ازجمله سرویس «صدقه پیامکی» را به حالت تعلیق درآورده که از این ‌پس شارژینگ تمام خدمات vas به‌جای حساب اصلی سیم‌کارت کاربران از طریق حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سرویس صدقه پیامکی (vas) به‌عنوان یکی از روش‌های نوین جذب صدقات مردمی است، تصریح کرد: بر اساس این سرویس، تمامی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند با ارسال پیامک خالی (بدون محتوا) به سر شماره ۸۸۷۷، سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند.

وی در خصوص فرآیند فعال‌سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال‌سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی در اپراتور همراه اول گفت: مشترکان اپراتور همراه اول برای فعال‌سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال‌سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی باید از طریق کد دستوری #80* نسبت به ایجاد یا افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا از طریق تلفن همراه اقدام و سرویس صدقه پیامکی را با ارسال off خاموش کرده و با ارسال پیامک خالی (بدون محتوا) به سر شماره ۸۸۷۷ سرویس صدقه پیامکی را مجدد فعال کنند.

صفری افزود: روش فعال‌سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال‌سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی به‌صورت متمرکز از سر شماره ۸۸۷۷ برای تمامی مشترکان فعلی سامانه صدقه پیامکی ارسال‌شده است و برای مشترکان اپراتورهای ایرانسل و رایتل نیز به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha