همراهی حسینیه اعظم زنجان با ستاد مبارزه با کرونا
کد خبر: 3914300
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

همراهی حسینیه اعظم زنجان با ستاد مبارزه با کرونا

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از همراهی حسینیه اعظم زنجان با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: برای عزاداری محرم از شیوه‌های جدید استفاده می‌شود.

همراهی حسینیه اعظم زنجان با ستاد مبارزه با کروناعلیرضا فیروزفر، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با فرمایشات خود در روز عید قربان، مسیر را برای همه مردم و اقشار نسبت به برگزاری مراسم محرم مشخص فرمودند و ما هم مانند دیگر قشرها به ندای رهبر لبیک گفته و سخنان ایشان را نصب‌العین قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: به همین منظور امسال شیوه‌های عزاداری متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم در خور شان سید و سالار شهیدان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی ارادت ویژه‌ای به اهل‌بیت(ع) و امام حسین(ع) دارد، تصریح کرد: این عشق و ارادت قلبی در هیچ شرایطی از بین نمی‌رود و تلاش داریم با روش‌های مناسب و شور شعوری برخاسته از مکتب تشیع، پیام این روز مهم تاریخ را به جهان مخابره کنیم.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همچنین در مورد برنامه‌‍‌های عید غدیر ابراز کرد: این روز یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان و شیعیان است که شناخت آن به فهم صحیح از واقعه کربلا می‌انجامد و باید اهمیت این روز برای نسل‌های جوان روشن شود.

وی از برگزاری جشن‌ها و کاروان‌های شادی رهروان غدیر خبر داد و گفت: جشن این روز به مدت 3 شب از شبکه اشراق پخش می‌شود و کاروان شادی موتوری روز چهارشنبه ساعت 19:30 به راه می‌افتد و گروه سرود نیز در مناطق مختلف شهر به اجرا می‌پردازند تا مردم بدون تجمع از شادی معنوی این عید فیض ببرند.

انتهای پیام
captcha