لزوم همگرایی تمامی اقشار جامعه در برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان
کد خبر: 3917055
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

لزوم همگرایی تمامی اقشار جامعه در برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان

شهردار خرم‎آباد گفت: خرسندیم که در این کمیته می توان از ظرفیت تمام هنرمندان استان در خصوص فضاسازی شهری با گرایش المان، سردیس، تندیس‌ها و... استفاده کنیم.

لزوم همگرایی تمامی اقشار جامعه در برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد شریفی‌مقدم، شهردار خرم‌آباد، یک‎شنبه 26 مردادماه، در جلسه کمیته فضاسازی کنگره 6300 شهید استان لرستان که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، گفت: رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس با حضور در مناطق عملیاتی حماسه‌ها آفریدند و نقش‌شان در موفقیت‌های به دست آمده در آن دوران ستودنی است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در آینده نزدیک، افزود: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر و پرمحتواتر کنگره ملی شهدای استان نیاز به همگرایی و هم فزایی همه ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و مردمی، هنرمندان و نویسندگان است.

‌شریفی‌مقدم با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان، گفت: خرسندیم که در این کمیته می توان از ظرفیت تمام هنرمندان استان در خصوص فضاسازی شهری با گرایش المان، سردیس، تندیس‌ها و... استفاده کنیم.

شهر‌دار خرم‎آباد با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا، تصریح کرد: نام‌گذاری میادین، خیابان‌های اصلی و کوچه‌ها به نام شهدا باعث می‌شود که هرگاه آدرسی می‌خواهیم با اسم شهیدی مواجه شویم و از گذرگاه شهدا عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha