همراهی با اهداف امام حسین(ع)؛ نشانه عقلانیت در عزاداری‌ها
کد خبر: 3917631
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

همراهی با اهداف امام حسین(ع)؛ نشانه عقلانیت در عزاداری‌ها

امام جمعه سلطانیه گفت: همراهی با اهداف امام حسین(ع) نشانه شعور و عقلانیت در عزاداری ها است و باید شیوه برگزاری مراسم امسال با توجه به شرایط کرونا تغییر کند.

همراهی با اهداف امام حسین (ع)Y نشانه شعور و عقلانیت در عزاداری‌هابه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام‌ جمعه سلطانیه، ظهر امروز، ۲۹ مردادماه در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی ۴۵ روزه بسیج این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج، اظهار کرد: بسیج به معنای حضور و آمادگی در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد، است.

وی با بیان اینکه بسیجی برای آینده کشور و ملت ارزش قائل است، ادامه داد: بسیجی کسی است که در هر جایی که انقلاب اسلامی به حضور در آن نیاز دارد احساس وظیفه کرده و حاضر باشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیج را به شجره طیبه تشبیه کرد و شجره طیبه در قرآن ویژگی دارد از جمله اینکه دارای رشد و نمو است و ریشه آن محکم و اما شاخه‌هایش بلند، گفت: در حقیقت بسیج دارای این ویژگی‌ها است؛ زیرا هم پویا بوده و هم تفکر بسیجی مثل شاخصه‌های درخت بلند است و لذا بسیجی بن بست ندارد.

حسینی‌نسب با تجلیل از خدمات بسیج در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و در گروه‌های جهادی و رزمایش مواسات و با بیان اینکه فعالیت بسیج محدود به زمان خاصی نیست بلکه همیشگی است، تصریح کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم است هم کشور پیشرفت می‌کند و هم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه سلطانیه به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و با بیان اینکه امسال دو غم داریم هم غم و اندوه ماه محرم ماه عزای امام حسین(ع) و هم غم تحت‌الشعاع قرار گرفتن ماه محرم به‌خاطر شیوع کرونا، افزود: همراهی با اهداف امام حسین (ع) نشانه شعور و عقلانیت در عزاداری‌ها است.

انتهای پیام
captcha