برگزاری مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان
کد خبر: 3917983
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

برگزاری مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان زنجان گفت: مراسم عزاداری این هیئت از 31 مردادماه به مدت 10 شب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجانابوالفضل طهماسبی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، اظهار کرد: مراسم عزاداری این هیئت از ۳۱ مردادماه به مدت ۱۰ شب در مجموعه فرهنگی _ ورزشی امام علی (ع) واقع در سه‌راه امجدیه و جوار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در این مراسم رعایت می‌شود، بیان کرد: زمان آیین عزاداری  از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ در نظر گرفته شده است. سید یوسف شبیری و سید محمود حسینی مادحان این هیئت هستند.

وی یادآور شد: هیئت رزمندگان اسلام بعد از دفاع مقدس شکل گرفت و علاوه بر برگزاری مراسم مذهبی اهدافی همچون راه‌اندازی گروه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی، جذب کمک‌های مردمی و تقویت بنیه اعتقادی در بین جوانان را دنبال می‌کند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان زنجان ادامه داد: این هیئت در سال‌های گذشته با استقرار موکب احباب‌الرضا(ع) در تجمع عظیم اربعین، بزرگترین برنامه‌های فرهنگی را در نجف اجرا می‌کرد.

وی به فعالیت‌های هیئت رزمندگان اسلام پس از شیوع کرونا اشاره گرد و گفت: این هیئت از ابتدای شیوع کرونا ضدعفونی شهرک‌های محروم و مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت را به عهده گرفت. همچنین با تامین 40 دستگاه چرخ خیاطی به مدت 3 ماه هر روز از ساعت 6 صبح تا 9 شب به تهیه و تولید ماسک اقدام کردند.

طهماسبی در خصوص کمک‌های مومنانه تصریح کرد: بیش از 5 هزار بسته معیشتی توسط این هیئت و با کمک خیران و بسیجیان توزیع شده است. در روز عید غدیر 8 هزار غذا طبخ و در روز شهادت حضرت علی(ع) نیز 5 هزار غذا در مناطق محروم توزیع شد.

انتهای پیام
captcha