توزیع 100 هزار جهیزیه در کشور
کد خبر: 3917755
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

توزیع 100 هزار جهیزیه در کشور

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از توزیع 100 هزار جهیزیه در کشور خبر داد و گفت: کمک‌های مومنانه در ماه محرم در سطح وسیعی اجرا خواهد شد.

توزیع 100 هزار جهیزیه در کشوربه گزارش ایکنا از زنجان، علی استادحسینی، جانشین دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، شب گذشته، 29 مردادماه در مراسم اهدای 110 جهیزیه به نوعروسان اظهار کرد: همه ما رهرو حسینی هستیم و یاری رساندن به محرومان را از مکتب اهل‌بیت(ع) آموختیم و امیدواریم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهره لازم را در ایام محرم ببریم.

وی ترویج ازدواج آسان را یکی از رویکردهای مهم نهادهای فرهنگی و اجتماعی در کشور خواند و گفت: امروز نیز 110 جهیزه برای نوعروسان از کالاهای تولید داخل تهیه شده که از به آغاز زندگی ساده و آسان زوج‌ها و هم رونق تولید در کشور کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجود مسئولان خدمت به مردم و جامعه است، بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت پشتیبانی مردم به پیروزی رسیده و بقای آن نیز در سایه اطلاعت از فرماین رهبری با حمایت‌های مردم محقق می‌شود و همین رمز پایداری انقلاب در 40 سال گذشته بوده است.

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه بیش از 100 هزار جهیزیه در نقاط مختلف کشور به نوعروسان اهدا می‌شود، ابراز کرد: همایش رزمایش کمک مومنانه تاکنون در سطح وسیعی انجام شده و در ایام محرم نیز با کمک سپاه، بسیج، دستگاه‌های مختلف و حمایت خیران ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه مسئولیت همه فشارهای اقتصادی با تحریم‌های ظالمانه را دارد، تصریح کرد: هدف دشمن ناامید کردن مردم ایران است و تاکنون توان زیادی را برای خسته کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران صرف کرده و معیشت مردم، خانواده و جوانان را در تیرس توطئه‌های خود قرار داده است.

استادحسینی ادامه داد: امروز کرونا یکی از اهداف الهی است که زمینه فروپاشی نظام سلطه را فراهم کند و کشورهای آمریکا، اروپا و سایر کشورهای سلطه در حال فروپاشی هستند که انشالله زمینه ظهور حضرت حجت فراهم شده و مظلومان دنیا به حکومت دلخواه خود برسند و لذت حکومت اسلامی را بچشند.

وی یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در ایران مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و با رهبری مقام معظم رهبری و یاری مردم از وضعیت موجود نجات پیدا خواهیم کرد و سپاه نیز آنچه که در توان خود دارد به مردم حتی در دورترین نقاط کشور کمک می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون همه شهدا در طول تاریخ و نتیجه زحمات همه اولیاء است، خاطرنشان کرد: برای اینکه پرچم کشور را به صاحب اصلی خود بدهیم نیازمند صبر و ایستادگی مردم پای نظام جمهوری است.

انتهای پیام
captcha