اقامه نماز جماعت بهترین جلوه از پیام نهضت عاشورا است
کد خبر: 3920005
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

اقامه نماز جماعت بهترین جلوه از پیام نهضت عاشورا است

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: اقامه نماز بهترین جلوه از پیام نهضت عاشورا است و اگر می‌خواهیم پیرو راستین آن حضرت باشیم بایستی این فریضه الهی را در اول وقت و با خلوص نیت به جای آوریم.

اقامه نماز جماعت بهترین جلوه از پیام نهضت عاشورا استبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، نهم شهریورماه، گفت: اقامه نماز بهترین جلوه از پیام نهضت عاشورا است و اگر می‌خواهیم پیرو راستین آن حضرت باشیم باید این فریضه الهی را در اول وقت و با خلوص نیت به جای آوریم.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، تصریح کرد: حضور عموم مردم در نماز ظهر عاشورا در شرایط بیماری کرونا نشان داد که در برپایی این فریضه الهی در هر شرایطی آمادگی داریم.
وی اظهار کرد: اقامه نماز در روز عاشورا یک سنت حسنه از امام حسین(ع) برای پیروانش بود که در تمام اعصار ماندگار شد و امروز نیز نماز جلوه بسیار زیبایی از واقعه عاشورا است.
عبدی افزود: نماز اول وقت یکی از مهم‌ترین تاکید‌های پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است که باید در اقامه این فریضه به عنوان پیرو مکتب اسلام دقت بیشتری داشته باشیم.
وی بیان کرد: واقعه کربلا نشان داد که در بدترین شرایط نیز نماز اول وقت نباید فراموش شود و نماز خط مقدم تمام کار‌های روزانه باید قرار گیرد تا موجبات خشنودی خداوند متعال را نسبت به اعمال و رفتار جلب کرد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان، افزود: امروز در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب دست‌های توطئه‌های خود را برای تضعیف ایمان نوجوانان و جوانان به کار می‌برند اقامه نماز اول وقت می‌تواند جلوه بزرگی برای خنثی کردن این دسیسه‌ها باشد.

انتهای پیام
captcha