پیشرفت و توسعه استان ایلام عزم جهادی می‌طلبد
کد خبر: 3920639
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴
امام جمعه ایلام تاکید کرد:

پیشرفت و توسعه استان ایلام عزم جهادی می‌طلبد

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام به واسطه دفاع مقدس، ۸ سال از پیشرفت و توسعه عقب مانده است و جبران این امر نیازمند عزم جهادی است.

پیشرفت و توسعه استان ایلام عزم جهادی می‌طلبد
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار، امام جمعه ایلام، دوازده مردادماه، در دیدار با برات قبادیان، معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت  صمت، با اشاره به مسائل استان ایلام بیان کرد: تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، راه‌حل مسئله توسعه و آبادانی ایلام و ایران است.
امام جمعه ایلام گفت: در گذشته نگاه مسئولان این بود که مشکلات کشور خارج از مرزها حل می‌شود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری این تفکر تغییرکرد و انشاالله با تکیه با توانمندی‌های داخل به سمت آبادانی و توسعه پیش خواهیم رفت.
کریمی‌تبار تصریح کرد: در کنار شرایط تهدید، فرصت‌هایی هم وجود دارد که می‌توان تهدیدات را تغییر داده و خنثی کرد و این امر مهم با وحدت به وجود خواهد آمد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار کرد: شناسایی معادن استان و استخراج محصولات پایین دستی علاوه بر اشتغالزایی سبب توسعه کشور می‌شود.
کریمی‌تبار بیان کرد: محصولات پایین دستی پتروشیمی نیازمند راه اندازی است و به شهرهای دیگر صادر شود و این موضوع سبب تحول بسیاری در استان خواهد شد، معرفی ظرفیت ایلام برای تولید کننده سبب جذب سرمایه گذاران خواهد شد و باید این موضوع تقویت شود.
برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت نیز در این دیدار گفت: در راستای نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» ۴٠ طرح ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها علاوه بر شکوفا شدن اقتصاد، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود
وی افزود: راه‌اندازی اولین شهرک صنعتی ایلام در سال ۷۲  نشان می‌دهد خدمات و کارهای بزرگی در عمر نظام جمهوری اسلامی در استان ایلام انجام شده است.
 
انتهای پیام
captcha