سرانه دریافتی ایتام زنجانی به ۷۸۹ هزار تومان رسید
کد خبر: 3921365
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

سرانه دریافتی ایتام زنجانی به ۷۸۹ هزار تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به بهره‌مندی ۳۳۹۷ فرزند محسنین و ایتام از خدمات این نهاد گفت: سرانه دریافتی ایتام زنجانی به ۷۸۹ هزار تومان رسیده است.

سرانه دریافتی ایتام زنجانی به ۷۸۹ هزار تومان رسیدهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی بین 26 هزار و 229 مدجوی زنجانی تا پایان تابستان توزیع می‌شود.

این مسئول تعداد فرزندان محسنین و ایتام تحت پوشش در زنجان را ۳ هزار و 397 نفر برشمرد و گفت: یک هزار و 202 نفر از این گروه جامعه هدف شامل ایتام هستند که با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام در پایان پنج ماهه امسال به بیش از 789 هزار تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و 195 فرزند محسنین نیز در قالب طرح اکرام محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان و خیران نیک‌اندیش زنجانی بهره‌مند هستند، ادامه داد: میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در پایان پنج ماهه امسال بیش از 269 هزار تومان بوده و تلاش می‌کنیم با بسترسازی برای جذب حامیان جدید در این طرح این رقم تا پایان امسال افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیركل كمیته امداد استان زنجان از توزیع 2 هزار 961 بسته معیشتی و 18هزار و 546 پرس غذای گرم در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای مرحله دوم رزمایش ایران همدل تاکنون خبر داد و افزود: ارزش این تعداد غذا و سبدهای معیشتی بیش از 17 میلیارد ریال است که توسط خیران، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری فعال استان تامین شده است.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت بیشتر خیران و حامیان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین زمینه کمک به رفع نیازهای مادی و ایجاد آرامش روانی را در این گروه از جامعه هدف فراهم می‌کند، تصریح کرد: بر همین اساس خیران زنجانی می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir ، www.ekram.ir ، مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و ارسال عدد یک به سر شماره 3000333324 و مشارکت در این طرح‌ها زمینه ارائه خدمات اثربخش و هدفمند را به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha