اهدای مسکن ۵۸۰ میلیون تومانی در زنجان به نفع ایتام
کد خبر: 3923971
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

اهدای مسکن ۵۸۰ میلیون تومانی در زنجان به نفع ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: یک خیر زنجانی هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به ۵۸۰ میلیون تومان را برای تامین مسکن ایتام تحت حمایت و تامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد.

اهدای مسکن 580 میلیون تومانی در زنجان به نفع ایتامبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، شب گذشته، 29 شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیر زنجانی با حضور در کمیته امداد استان زنجان در یک اقدامی خداپسندانه یک واحد منزل مسکونی خود را جهت کمک به خرید منزل مسکونی به ایتام فاقد سرپناه و تامین هزینه‌های تحصیلی و فرهنگی دانش‌آموزان تحت حمایت به مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون ریال تقدیم کمیته امداد کرد.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها یکی از خیران زنجانی، یک واحد آپارتمان نوساز خود را جهت تامین هزینه‌های مسکن ایتام و امور دانش‌آموزان تحت حمایت به فروش رسانده و 70 درصد مبلغ فروش را جهت تامین مسکن ایتام و 30 درصد آن را جهت تامین هزینه‌های فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان یادآور شد: هم‌اکنون هزار و 210 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که تعداد 60 نفر از این ایتام فاقد مسکن و سرپناه بوده و نیازمند مساعدت و کمک خیران هستند.

این مسئول با بیان اینکه خیران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و در کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: یکی دیگر از حامیان برجسته کشوری بنام آزمون تعداد 200 نفر از ایتام تحت حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر 75 هزار تومان و پرداخت ماهیانه 15 میلیون تومان تقبل کرده است.

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 416 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ابراز کرد: بر اساس آمارهای موجود قریب به 24 هزار و 300 خیر و حامی با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده ‌دارند.

وی بیان کرد: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی در طرح‌های اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران در پایان پنج ‌ماهه امسال به 790 هزارتومان و میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در پایان پنج‌ماهه امسال به 296 هزار تومان افزایش‌ یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: رویداد ملی شور عاطفه‌ها از 22 شهریورماه آغاز و تا 11 مهرماه ادامه دارد و حامیان، نیکوکاران، خیران، مردم نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد مهربانی#1*024*8877* و همچنین شماره کارت مجازی  6037997950030420 نزد صندوق امداد ولایت واریز و یا به‌صورت حضوری به‌تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha