17 مؤسسه قرآنی آسیب‌دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی تسهیلات گرفتند
کد خبر: 3921628
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

17 مؤسسه قرآنی آسیب‌دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی تسهیلات گرفتند

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از اعطای کمک های بلاعوض به 17 مؤسسه قرآنی آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد.

17 مؤسسه قرآنی آسیب‌دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی تسهیلات گرفتندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مرضیه صابری، سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز 18 شهریور به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت:  با پیگیری‌های اداره کل، مبلغ 37 میلیون تومان از سمت معاونت توسعه قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و به 17 مؤسسه قرآنی دارای پروانه از وزارتخانه اعطا شد.

وی با تاکید بر حمایت از مؤسسات آسیب دیده از کرونا، یادآور شد: سایر مؤسسات قرآنی استان نیز جهت بهره‌مندی از این حمایت‌ها، لازم است در سامانه «مراکز» (صدور مجوز موسسات فرهنگی) با تارنمای maraakez.ir  ثبت‌نام و نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام کنند.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر چهار مؤسسه قرآنی طرح‌هایی درباره مباحث تبیین و ترویج و آموزش ابلاغ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون در سال جاری ۷۰ میلیون تومان در راستای موفقیت در طرح‌های آموزشی و تبلیغی به مؤسسات قرآنی واریز کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha