اجرای طرح «گلستان بندگی» در مدارس زنجان
کد خبر: 3921693
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

اجرای طرح «گلستان بندگی» در مدارس زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح «گلستان بندگی» خبر داد و گفت: غبارروبی، آراستگی و زیباسازی نمازخانه‌های مدارس در برنامه‌های این طرح قرار دارد.

اجرای طرح «گلستان بندگی» در مدارس زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، جعفر گنج‌خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ظهر امروز، 18 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «گلستان بندگی» با هدف غبارروبی، آراستگی و فضاآرایی نمازخانه‌های مدارس در سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

وی به توسعه و تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس تاکید کرد و افزود: طرح گلستان بندگی در آموزشگاه‌های سراسر استان به منظور حفظ جایگاه نمازخانه‌های مدارس و توجه ویژه به این امر اجرا می‌شود که در مناطق مختلف مورد استقبال قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال تحصیلی پیش رو ابعاد تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان بیشتر پرداخته خواهد شد، ادامه داد: مباحث معرفتی، تربیتی و معنوی در صدر برنامه‌های پرورشی قرار دارد و نماز و قرآن باید در وجود کودکان و نوجوانان نهادینه شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین در مورد مسابقه «درس‌هایی از قرآن» گفت: مسابقات درس‌هایی از قرآن در سال تحصیلی 99-98 با حضور 23 هزار و 698 نفر ازدانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و پایه ششم ابتدایی در همه مدارس استان، طی بازه زمانی 15 مهرماه الی 15 اسفند برگزار شد.

گنج‌خانلو افزود: تعداد 1033 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که به صورت مجازی از طرف موسسه ترویج درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در تیرماه برگزار شد و امسال نیز به شیوه مجازی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha