پدر شهید رسول افشاری به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 3921880
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

پدر شهید رسول افشاری به فرزند شهیدش پیوست

اکبر افشاری پدر شهید رسول افشاری پس از سال‌ها رنج دوری از فرزندش دعوت حق را لبیک گفته و امروز در آرامستان خرم‌دره آرام گرفت.

پدر شهید رسول افشاری به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از زنجان، اکبر افشاری پدر شهید رسول افشاری پس از سال‌ها رنج دوری از فرزندش دعوت حق را لبیک گفته و امروز در آرامستان خرم‌دره آرام گرفت.

در دومین روز از آبان سال ۴۳ فرزندی در روستای فیله‌ورین از توابع شهرستان ابهر دیده به جهان گشود که بعدها نه تنها به افتخار پدر و مادر بلکه به افتخار یک شهر تبدیل شد.

شهید رسول افشاری ایام کودکی را در روستای محل تولدش سپری کرد و تحصیلات مقطع ابتدایی را در آن روستا به پایان رساند. خانواده این شهید والامقام در سال 1358 به خرم‌دره نقل مکان کردند و رسول تا کلاس سوم راهنمایی در این شهرستان درس می‌خواند.

شهید افشاری پس از گذشت چند سال به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران درمی‌آید و بعد از طی آموزش و مراحل استخدامی رسماً کادر ارتش شده و با درجه گروهبان دومی شروع به خدمت کرد.

این شهید گرانقدر که جان خود را در راه آزادی و اعتلای وطن فدا کرد حدودا چهار سال در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت داشت تا اینکه در حین انجام مأموریت در منطقه ابوقریب در ۱۶ اردیبهشت سال ۶۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن زبون به پشت و پهلو به درجه رفیع شهادت که همان آرزوی این بزرگوار بود رسید و پیکرش در گلزار شهدای خرم‌دره با حضور پرشور مردم غیور و شهیدپرور به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha