مادر شهید «منصور دستوار» به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 3927170
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

مادر شهید «منصور دستوار» به فرزند شهیدش پیوست

حوریه بپا، مادر شهید والامقام منصور دستوار از شهدای استان زنجان دارفانی را وداع گفت.

مادر شهید منصور دستوار به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از زنجان، حوریه بپا، مادر شهید والامقام منصور دستوار از شهدای شهرستان زنجان به دلیل کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر این مادر بزرگوار شهید با حضور جمعی از مسئولان استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا(س) شهرستان زنجان به خاک سپرده شد.

شهید منصور دستوار، فرزند امیرعلی و حوریه به سال ۱۳۴۳ در روستای کویان از توابع شهرستان طارم استان زنجان دیده به جهان گشود؛ پدر وی، کشاورز بود و به غیر از منصور ۱۰ فرزند دیگر داشت که همراه پدرش به کار کشاورزی و دامداری مشغول بود.

پس از مدت زمان کمی، منصور به همراه خانواده به زنجان مهاجرت کردند؛ شهید دستوار پس از مدتی کار کارگری در زنجان، به خدمت مقدس سربازی فراخوانده شد و خدمت سربازی را در لشگر ۸۱ زرهی باختران شروع کرد و چند ماهی را در نیروی زمینی ارتش به عنوان سرباز مشغول به خدمت شد.

این شهید والامقام در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۶۳ در منطقه قصر شیرین کلانتر بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن به سر و گردن به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع در گلزار بالای شهدای زنجان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha