مدارس محروم در کمک‌های مؤمنانه مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3924209
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

مدارس محروم در کمک‌های مؤمنانه مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه باید موج سوم کمک‌های مؤمنانه در راستای توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی راه‌اندازی شود، گفت: خیران و حسینیه اعظم زنجان باید به مدارس مناطق محروم نیز توجه کنند.

مدارس محروم در کمک‌های مومنانه مورد توجه قرار گیردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، شب گذشته، 30 شهریور ماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا یک تکلیف شرعی و اجتماعی است و وضعیت افزایش شیوع ویروس، این وظیفه را برجسته‌‍تر می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه همه اقشار از جمله مردم برای رعایت موارد بهداشتی و مسئولان برای اتخاذ تدابیر لازم و عملیاتی کردن تصمیمات باید مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند، ابراز کرد: برای روبه‌رو نشدن مجدد با پیک بیماری کرونا نباید صرفاً به احساس نگرانی اکتفا کرده و باید به صورت عملیاتی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری وارد میدان شویم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تداوم شرایط کرونایی در استان ایجاب می‌کند که کمک‌های مومنانه تداوم داشته و مردم استان و سایر دستگاه‌ها همانند دو مرحله قبلی باز هم حضور جدی و پرشور در این خصوص داشته باشند، بیان کرد: متأسفانه در مواردی شاهد این موضوع هستیم که اقلام بهداشتی که نیاز اساسی امروز است، بیش از قیمت مصوب به دست مردم می‌رسد که در این زمینه باید رسیدگی‌های لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ماسک یکی از اقلامی است که خانواده‌ها در شرایط کنونی بیش از سایر مواقع استفاده کرده و همین موضوع می‌تواند در صورت رعایت نشدن قیمت عرضه این کالای بهداشتی، هزینه زیادی را به خانواده‌ها آن‌هم در شرایط بد اقتصادی امروز تحمیل کند، خاطرنشان کرد: امروز برای مقابله با بیماری کرونا به یک جهاد همگانی در همه بخش‌ها نیاز داریم.

خاتمی با اشاره به اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور از رزمایش کمک مومنانه در زنجان تقدیر کردند، ادامه داد: باید دست‌اندکاران امر با هم‌اندیشی موج دیگری در خصوص مواسات و همدلی راه‌اندازی کنند. خیران در استان حدود ۳۰ هزار بسته بهداشتی اهدا کردند و اکنون مدارس مناطق محروم از مواردی است که باید مورد توجه خیران و حسینیه اعظم زنجان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha