ضرورت هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 3924368
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

ضرورت هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای

امام جمعه سلطانیه با تأکید بر هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای، تصریح کرد: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

نحوست ماه صفر ریشه دینی نداردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب‌‌، امام جمعه سلطانیه ظهر امروز، دوشنبه، ۳۱ شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تشریح اجمالی ابعاد سند ۲۰۳۰ و هشدارهای چندین باره مقام معظم رهبری در مورد خطرات این سند، گفت: مغایرت با استقلال علمی و فرهنگی کشور اولین اشکال سند ۲۰۳۰ است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای آموزش و پرورش و معلمان باید سند ۲۰۳۰ را مطالعه و با ابعاد و اهداف آن آشنا شوند، عنوان کرد: مدیریت مهم‌ترین و حساسترین نهاد آموزشی و پرورشی کشور و تربیت نیرو برای دشمن دومین اشکال و خطر سند ۲۰۳۰ است.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی راه به جایی نبرده و در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را آزموده است و لذا از راه جنگ نرم وارد شده، افزود: سند ۲۰۳۰ نفوذ فرهنگی و نرم دشمن را هموار می‌کند.

وی به اهداف سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اهداف این سند بر خلاف آموزه‌های دینی و اسلامی است، بیان کرد: برابری جنسیتی، اختلاط آموزشی، عادی بودن ارتباط دختر و پسر نامحرم، خلاف حقوق کودک شمرده شدن تربیت و خشونت معرفی شدن شهادت از جمله اهداف این سند است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشاوره در انتخاب رشته که یکی از موضوعات جلسه بود، و با تاکید بر هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به حلول ماه صفر و معروف بودن این ماه به نحوست، گفت: نحوست ماه صفر ریشه دینی ندارد بلکه به‌خاطر حوادثی که در این ماه اتفاق افتاده است که به نحس بودن معروف شده است.

انتهای پیام
captcha