دفاع مقدس قدرت بازدارندگی ملت ایران را به رخ جهان کشید
کد خبر: 3924711
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

دفاع مقدس قدرت بازدارندگی ملت ایران را به رخ جهان کشید

استاندار زنجان گفت: رزمندگان دفاع مقدس با درایت و شجاعت اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادند و اتحاد و همبستگی مردم، قدرت بازدارندگی ملت را به رخ جهان کشید.

دفاع مقدس قدرت بازدارندگی ملت ایران را به رخ جهان کشیدبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان، 1مهر در جلسه شورای ترویج و توسعه ایثار و شهادت استان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان که از قدرت گرفتن آرمان‌های مقدس این انقلاب هراس داشتند، جنگی نابرابر را علیه ملت ایران به راه انداختند.

وی با اشاره به اینکه دولت‌های عربی و غربی نیازهایی که صدام طلب می‌کرد را در اختیارش می‌گذاشتند، یادآور شد: رزمندگان موقعیت‌شناس و شجاع مردانه در برابر سربازان خصم مقاومت و ایستادگی کرده و اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی دست بیگانه بیفتد.

این مقام مسئول به تبیین دستاوردها و توفیقات ۴۲ ساله ایران در مبارزه در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: رزمندگان اسلام، قدرت، وحدت، انسجام و همدلی را در طی دوران دفاع مقدس به اثبات رساندند و قدرت بازدارندگی ملت را به رخ دشمنان کشیدند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب بودند و با تکیه به ایمان و توکل به خدا با روحیه وصف ناشدنی در مقابل رژیم صدام و حامیانش ایستاندند، ادامه داد: جوانان امروز نیز پیرو فرمایشات و رهنمون‌های مقام معظم رهبری هستند و همواره حماسه‌های بی بدیل خلق می‌کنند.

وی تصریح کرد: وحدت ایجاد شده تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، باعث شده است تا توطئه و شیطنت‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، عقیم بماند و امید است این اتحاد و همدلی روز به روز بیشتر شده و با قوت هرچه تمام تداوم یابد.

حقیقی همچنین به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: جرقه برگزاری این کنگره در زنجان زده شده است و به حتم این برنامه مهم و اثربخش با تلاش مضاعف و حمایت‌های لازم در سطح مطلوب و مناسبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha