حل مشکلات معیشتی مردم؛ بالاترین مصداق مقاومت برابر دشمنان
کد خبر: 3924681
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

حل مشکلات معیشتی مردم؛ بالاترین مصداق مقاومت برابر دشمنان

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی تمام شد، اما مقاومت همچنان ادامه دارد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم از بالاترین مصداق دفاع و مقاومت در برابر دشمنان است.

حل مشکلات معیشتی مردم بالاترین مصداق دفاع و مقاومت در برابر دشمنانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، امروز، یکم مهر ماه در جمع مسئولان سلطانیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان «ما قوی هستیم» اظهار کرد: دشمن جنگ را برای تسخیر و تضعیف و سرنگونی نظام نوپای انقلاب جنگ را شروع کرد و حفظ و تثبیت نظام اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است و دشمن برای از بین بردن آن توطئه‌های گوناگون از جمله جنگ هشت ساله تحمیل کرد و غرب و شرق از صدام حمایت کردند، اضافه کرد: دفاع مقدس جبهه تقابل کفر و استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب بود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در ۲۰۰ سال منتهی به انقلاب بیش از 2 میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران را بیگانگان برده‌اند اما در دوران دفاع مقدس با جانفشانی شهدا و رزمندگان هیچ نقطه‌ای خاک کشورمان در دست دشمنان نیفتاد، ادامه داد: حفظ استقلال و تمامیت ارضی و جغرافیایی ایران از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

حسینی‌نسب تأثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه و جهان را از دلایل قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: اگر در مذاکرات هسته‌ای، آمریکا و پنج کشور اروپایی در مقابل ایران می‌نشینند و مذاکره می‌کنند یا همین کشورها ما تحریم را می‌کنند، این هم یک دلیل از قوت و قدرت ایران اسلامی است. انهدام پایگاه نظامی عین‌الاسد و شکست ابهت آمریکا از جمله دلایل قدرت و توان دفاعی ایران اسلامی است که از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

وی به نقش مدیریتی امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فرمانده اصلی دوران دفاع مقدس امام خمینی (ره) بود که نقش دین و ولایت فقیه در مدیریت جامعه اسلامی را به دنیا ثابت کرد و با تشکیل بسیج مردمی، ایجاد اتحاد و همبستگی را تقویت کرد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه اگر ما مدعی هستیم که ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس پیروز است، به‌ این خاطر بوده که دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید، یادآور شد: جنگ هشت ساله تمام شد اما دفاع و مقاومت همچنان باقی است.

امام جمعه سلطانیه تصریح کرد: ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و فشار حداکثری و تحریم‌های ظالمانه آمریکا از مصادیق دفاع و مقاومت است و حل مشکلات معیشتی مردم در بالاترین جایگاه آن می‌گنجد.

وی با تجلیل از مقام والای شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و مومنان استقامت گفت: رزمندگان و ایثارگران و مومنان با استقامت متنعم به نعمت‌های مادی و معنوی در دنیا و آخرت و محل نزول ملائکه الهی هستند.

انتهای پیام
captcha