اجرای طرح «احسان قرآن» در زنجان
کد خبر: 3926609
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

اجرای طرح «احسان قرآن» در زنجان

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالرضای مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان از اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی خبر داد و گفت: محافل قرآنی با رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی برگزار می‌شود.

اجرای طرح «احسان قرآن» در زنجانفریبرز اسکندری، مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالرضای مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 150 نفر عضو این کانون هستند و از زمان تاسیس فعالیت‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و طرح فهما در آن انجام شده است.

وی با اشاره اینکه پس از شیوع کرونا فعالیت‌های این کانون بیشتر به سمت فضای مجازی و کمک‌های مومنانه رفته است، ادامه داد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اولویت این کانون قرار گرفت؛ چراکه سلامت جامعه در آموزه‌های اسلام بسیار مورد تاکید است.

این مسئول به فعالیت‌های قرآنی این کانون اشاره کرد و گفت: طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی با محوریت این کانون در استان زنجان اجرا می‌شود و در آن محافل قرآنی در فضای باز و رعایت شیوه‌نامه‌های برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالرضای مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم را از اولویت‌های این کانون برشمرد و افزود: جلسات قرآنی مسجد به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان و حافظان مسجد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح «راهکار» در راستای تحقق منویات رهبری در حوزه کمک‌های مومنانه ابراز کرد: در این طرح 50 بسته معیشتی با همراهی خیران محله به ارزش هر بسته 400 هزار تومان در بین نیازمندان محله توزیع شد.

اسکندری یادآور شد: با شیوع این ویروس برنامه‌های اوقات فراغت در قالب طرح تابستانه فهما و بستر فضای مجازی اجرا شد. همچنین در این کانون کتابخانه‌ای با ظرفیت 150 جلد کتاب در اختیار اعضای کانون قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری نورالرضا در طول ماه محرم برنامه‌های عزاداری را با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا کرد، ادامه داد: به همین منظور مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان به عنوان یکی از کانون‌های نمونه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha