پاسخ ایران به هر تهدید و تعرضی كوبنده خواهد بود
کد خبر: 3927014
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

پاسخ ایران به هر تهدید و تعرضی كوبنده خواهد بود

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه نظام اسلامی با تکیه بر باور دینی هرگز تسلیم دشمنان نخواهد شد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند، هرگونه تهدید و تعرض نسبت به این کشور با پاسخی کوبنده و دندان‌شکن روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تكریم و معارفه برخی از مسؤلان سپاه فجر فارس امروز، 12 مهرماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمدجعفر دوستدار قدردانی و محمد صحت، مشاور فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس به‌عنوان رئیس مركز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه فجر معارفه شد.

سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدرانه در مقابل دنیای استعمار ایستاده است، گفت: این اقتدار حاصل خون شهدای دفاع مقدس است و دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند، هرگونه تهدید و تعرض نسبت به این کشور با پاسخی کوبنده و دندان‌شکن روبه‌رو خواهد شد.

وی با تصریح اینکه مأموریت اصلی معاونت اجتماعی سپاه احصاء مسائل و معضلات اجتماع است، گفت: پس از بررسی و احصاء مشکلات، گام بعدی فعال‌سازی سایر رده‌ها و اداراتی که می‌توانند در حل معضلات اجتماعی هم‌افزا یا مجری باشند، است.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: اینگونه نیست که سپاه متولی باشد و بقیه مسؤلیتی ندارند، سپاه با تعامل و هم‌افزایی در کنار سایر دستگاه در میدان خدمت حضور دارد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با تکیه بر باور دینی هرگز تسلیم دشمنان نخواهد شد، گفت: فهم این مؤلفه که جمهوری اسلامی ایران قدرت و جُرات پاسخ عملی به تهدیدات را دارد موجب ترس فزاینده دشمنان شده است.

بوعلی گفت: نیاز کنونی کشور ما این است که مسؤلان کار جهادی انجام دهند نه اینکه منتظر باشند از بالا مطلبی گفته شود و بعد آن کار را دنبال کنند. هر کسی در هرکاری هست بهتر می‌داند، کار عقب مانده چه چیزی است و چه کارهایی باید انجام شود. کار جهادی کاری است که در بستر جامعه انجام و منجر به گشایش کار مردم شود.

یادآور می‌شود، در این مراسم محمد جعفر دوستدار به‌عنوان معاون اجتماعی سپاه فجر و اسماعیل قزلسفلی به‌عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر معارفه شدند.

انتهای پیام
captcha