طراحی اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس به همت جهاددانشگاهی زنجان
کد خبر: 3928624
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

طراحی اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس به همت جهاددانشگاهی زنجان

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس به همت جهاددانشگاهی زنجان خبر داد و گفت: کمیته‌های مختلفی مسئولیت اجرای برنامه‌های کنگره 3535 شهید استان را بر عهده دارند.

طراحی اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس به همت جهاددانشگاهی زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدشمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 20 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان مفتخر است که در سال 1400 کنگره ملی شهدا را برگزار کند و از اینرو با تشکیل کمیته‌های مربوطه پیگیر مقدمات و زیرساخت‌های این رویداد مهم است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا در استان مقدمات کار برای استقرار و افتتاح ساختمان دبیرخانه کنگره به تعویق افتاد، ابراز کرد: به همت سازمان جهادکشاورزی  وبا پیگیری استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استاندار ساختمان مذکور در محل سابق جهاد سازندگی تعبیه شده و پس از فضاسازی با حضور برخی مسئولان استانی تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود.

این مسئول به تشکیل کمیته‌ها برای برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: برخی از این کمیته‌ها در محل جدید مستقر می‌شوند و فعالیت‌های آن‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد که البته برخی از کمیته‌ها نیز با وجود تاکید استاندار زنجان مبنی بر پیشبرد عملیاتی فعالیت‌ها متاسفانه فعالیت و عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از انعقاد قرارداد تولید نرم افزار جامع شهدا با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد و افزود: تولید و چاپ 5 جلد کتاب درباره شهدا، تولید مستند، کلیپ گروه سرود، موشن‌گرافی، تیزر و استوری معرفی شهدا در صفحه اینستاگرامی خط شکن‌ها نیز توسط حفظ آثار صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بیان کرد: ساخت تله فیلم شهید یوسف قربانی، سریال شهید شهریاری و برنامه رادیویی سی سردار از اقدامات صدا و سیمای مرکز استان با همکاری سپاه انصارالمهدی(عج) است که با قوت جلو می‌رود.

موسوی با اشاره به تولید مستند زندگی چهار شهید به همت کمیته دانشجویی تصریح کرد: همچنین نگارش کتاب درباره زندگینامه شهید سهراب اسماعیلی، شهید علیرضا مولایی و شهید یاور معروف‌خانی آغاز شده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان به تولید و انعکاس عملکرد سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در سه فاز اشاره کرد و افزود:همچنین کتاب «قافلانکوه» درباره عملکرد تیپ مستقل 216 ارتش نیز توسط حفظ آثار استان آماده و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha