کمک 8 میلیارد تومانی زنجانی‌ها برای خریداری دستگاه‌های پزشکی
کد خبر: 3930730
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

کمک 8 میلیارد تومانی زنجانی‌ها برای خریداری دستگاه‌های پزشکی

جانشین رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: تا پایان شهریورماه حدود 8 میلیارد تومان کمک‌های مادی و تجهیزاتی برای دانشگاه علوم پزشکی زنجان به منظور مقابله با بیماری کرونا جمع‌آوری شد.

کمک 8 میلیارد تومانی زنجانی‌ها برای خریداری دستگاه‌های پزشکیمقتدا شعوری، جانشین رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی، شب گذشته، 30 مهرماه در نشست خبری که به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات مقابله‌ای با بیماری کرونا از اسفندماه با آغاز شیوع این ویروس شروع شد و همچنان رعایت نکات بهداشتی اصلی‌ترین راه پیشگیری است.

وی به راه‌اندازی پویش‌های مردمی برای مقابله با کرونا و تامین نیازهای بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: مردم و خیران از آغاز شیوع کرونا کمک‌های بسیاری کردند و با احصای نیازهای دانشگاه علوم‌پزشکی و بارگذاری اطلاعات در سایت سعی شد تا نسبت به جمع‌آوری و هزینه‌کرد کمک‌ها تمرکزگرایی ایجاد شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تا آخر شهریورماه حدود 8 میلیارد تومان کمک‌های مادی و تجهیزاتی برای دانشگاه علوم پزشکی زنجان به منظور مقابله با بیماری کرونا جمع‌آوری شد، بیان کرد: از طریق کمک‌های مالی به مراکز درمانی دستگاه‌های ونتیلاتور و تجهیزات پزشکی خریداری شد.

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تشکیل پویش مردمی نذر سلامت در استان زنجان خبرداد و افزود: این پویش با هدف تامین زیرساخت‌های سلامت با شعار انفاق کریمانه و ایثار عاشورایی تشکیل شده است و مردم زنجان همواره در کارهای خیرخواهانه خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ نذر سلامت تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌های سلامت می‌توانیم خدمت‌رسانی به مردم و بیماران را با کیفیت مطلوب‌تری انجام دهیم؛ اینرو از مردم درخواست می‌کنیم در این پویش مشارکت داشته باشند.

شعوری با اشاره به برگزاری جشنواره آیین محبت در زنجان یادآور شد: امسال این جشنواره به صورت بین‌المللی با هدف استفاده از ایده‌های جدید برای تسهیل و افزایش خدمات‌رسانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون باید در خیریه‌های سلامت استان از شیوه‌های مدرن استفاده کنند تا پاسخ‌گوی نیازهای جامعه باشد، ادامه داد: حضور نخبگان و صاحب‌نظران در خیریه‌های استان کمک شایانی به رفع سریع نیازهای مردم در حوزه سلامت می‌کند.

انتهای پیام
captcha