اجرای طرح «سفره مهربانی» در زنجان
کد خبر: 3932393
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

اجرای طرح «سفره مهربانی» در زنجان

طرح «سفره مهربانی 3» که به همت کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها اجرا می‌شود تا پایان آبان‌ماه تمدید شد.

اجرای طرح «سفره مهربانی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، یکی از فعالیت‌های آستان قدس رضوی، طرح «سفره مهربانی» است که به همت کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور اجرا می‌شود. در واقع در این طرح خادمان کانون‌های خدمت رضوی که از بچه‌های مسجد هستند، در کنار دیگر متولیان مسجد با شناسایی نیازمندان واقعی، کمک‌های ارسالی از آستان قدس رضوی را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند.

آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به عموم خادمیاران، خیران و مسئولان کانون‌های خدمت از تمدید مهلت طرح سفره مهربانی 3 تا پایان آبان ماه امسال خبر داده است و علاقمندان و خیران برای شرکت در طرح سفره مهربانی می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به شماره کارت نذورات مشهد مقدس 6104-3378_1129_1275  واریز کنند.

در این طرح که با هدف توزیع نان متبرک در بین خانواده‌های کم برخوردار برگزار می‌شود، به ازای هر مبلغ واریزی به حساب نذورات مشهد مقدس، پس از تبرک جستن از آستان امام رئوف 2 برابر شده و به استان مربوطه بازمی‌گردد و نذورات واریز شده به حساب آستان توسط خیران توزیع می‌شود،  نذورات جمع‌آوری شده در کارت‌های اعتباری با اعتبار 450 هزار به نیازمندان استانی اهداء می‌شود.

همچنین به پاس قدردانی مشارکت در این طرح به ازای هر 150 هزار تومان واریزی، فیش غذای متبرک رضوی به خیران اهدا می‌شود که در اولین سفر زیارتی می‌توانند از غذای تبرک حضرتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha