برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه روشنگران در زنجان
کد خبر: 3932559
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه روشنگران در زنجان

مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری کارگاه یک روزه توانمندسازی شبکه روشنگران با حضور اساتید کشوری و استانی خبر داد.

برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه روشنگران در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، کارگاه یکروزه توانمندسازی شبکه روشنگران برای مروجان و مبلغان فرهنگی شبکه روشنگری استان زنجان، امروز 11 آبان‌ماه برگزار شد. حجت‌الاسلام حسینی، مسئول شبکه روشنگری سازمان بسیج، سردار احمد کریم‌پور همرزم و مشاور عالی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دو تن از اساتید استانی از مدرسان این کارگاه یکروزه هستند.

به گفته مصطفی دودانگه، مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امید‌آفرینی، گام دوم انقلاب، تبیین شبکه روشنگری و مسائل فرهنگی جامعه، مهدویت، فرهنگ و اقتصاد و تبیین مکتب سردار سلیمانی از موضوعات این کارگاه است.

وی تبیین شخصیت والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی را یکی از موضوعات مورد نظر این کارگاه برشمرد و افزود: در خصوص تبیین و روشنگری مکتب این شهید والامقام باید در بخش گفتمان‌سازی فرآیند عمیق فرهنگی را تعریف کنیم و شخصیت والای حاج قاسم را بشناسیم.

دودانگه با اشاره به اینکه بهترین تفکری که در مسیر گام دوم انقلاب می‌تواند برای جوانان میهن اسلامی الگو باشد تفکری برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است، ادامه داد: نمونه‌هایی از این اندیشه حاج قاسم در میدان‌های مختلف اعم از معنویت، ولایت‌مداری، سیاست، جهاد، عبودیت، مردم‌داری، اخلاص ،شجاعت، دستگیری از محرومان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه بیان کرد: افزایش توانمندی شبکه روشنگران اعم از مبلغان ومروجان در روش‌های تبلیغی و روشنگری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با بهره‌گیری از روش چهره به چهره از اهداف این کارگاه است.

این مسئول با اشاره به اینکه ما اکنون در نبرد فرهنگی قرار داریم، ابراز کرد: باید گفتمان غالب در مواجهه با دشمنان با تبیین ارزش‌های دینی و ترسیم مسیر تعالی جامعه برخاسته از تعالیم انبیای اولیای الهی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha