بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی به مناسبت ۱۳ آبان
کد خبر: 3932839
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی به مناسبت ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تبریک خجسته میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) طی بیانیه‌ای از تمامی آحاد مردم انقلابی خطه باب‌الرضا(ع) برای حضور در مراسم سیزده آبان و گرامیداشت هفته وحدت دعوت بعمل می‌آورد که جهت پیشگیری از شیوع کرونا، این مراسم به صورت نمادین برگزار می‌شود و مانند سال‌های گذشته، راهپیمایی برگزار نمی‌شود.

بیانیه به مناسبت یوم الله 13آبان و گرامیداشت هفته وحدتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تبریک خجسته میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) طی بیانیه‌ای از تمامی آحاد مردم انقلابی خطه باب الرضا(ع) برای حضور در مراسم سیزده آبان و گرامیداشت هفته وحدت دعوت بعمل می‌آورد. متن بیانیه به شرح ذیل است:   

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله 13آبان يادآور سه رويداد مهم و سرنوشت‌سازي است كه هريك از اين فرازها نقطه عطفي است در تاريخ  پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي و يكي از افتخارات  اين روز، تسخير لانه جاسوسی‌ ام‌الفساد بزرگ آمريكای جنايتكار به دست جوانان و دانشجويان انقلابي و شجاع كه با ایمان راسخ به وعده تخلف ناپذیر حضرت حق جل شأنه، جسارت و همیت برخواسته از عقلانیت ملت به پاخواسته و ظلم‌ستیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امروز نیز جوانانی که به فرموده مراد و مقتدایشان انقلابی‌تر از نسل‌های پیشین‌اند نگاه نافذ و بصیرشان به اشارت مولی دوخته شده و با هوشمندی، بصیرت و لحظه‌شناسی؛ هیچگاه کینه ورزی و عناد دشمنان اسلام و بشریت و در رأس همه شیطان بزرگ را از یاد نخواهند برد و با گام برداشتن در مسیر واقعی انقلاب عظیم اسلامی و با پایمردی و رشادت، راه شهدای والامقام و عزیز را ادامه خواهند داد.

حال که مستکبرین و دول  غربی خود را در سرازیری سقوط و ورطه اضمحلال می‌بینند، و نفوذ سیره آسمانی و الهی  پیامبر نور و رحمت و مهربانی بر جان‌ها و دل‌های آزادی خواهان در سراسر گیتی، فراگیر شده؛ دولتمردان منفعل و مستأصل غربی با یاری جستن از نشریات کاذب و اغواگر خود؛ با انتشار تصاویر موهن از رسول مهربانی‌ها و اختلاف افکنی بین ادیان و مذاهب توحیدی به دنبال فرار از منجلاب خفت، خواری و فجایع خود ساخته اند.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک هفته وحدت؛ سالروز ولادت باسعادت رسول مهر و عطوفت حضرت محمدبن عبدالله صل الله علیه وآله وسلم و میلاد مسعود حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و همچنین پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در 13آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامي آحاد مردم مومن باب الرضا گنجيه معرفتها، دعوت می‌نمايد با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فواصل مناسب و... در مراسم محوری یوم الله سیزده  آبان که متقارن با جشن میلاد رحمت‌للعالمین گردیده؛ شرکت نمایند.

یادآور می‌گردد مراسم محوری مركز استان ساعت 15عصر روز سه‌شنبه 13 آبان ماه سال جاری در میدان‏ شهید بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha