کمک بیش از ۲۶۳ میلیون تومانی زوج خیر تهرانی به نیازمندان خراسان‌شمالی
کد خبر: 3934034
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

کمک بیش از ۲۶۳ میلیون تومانی زوج خیر تهرانی به نیازمندان خراسان‌شمالی

یک زوج خیر تهرانی با تلاش مؤسسه قرآنی «بصیرت» و کانون فرهنگی ـ هنری سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهر راز در خراسان شمالی و منطقه محروم راز و جرگلان حضور یافتند و ۲۶۳ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به خانواده‌های نیازمند این منطقه کمک کردند.

کمک بیش از ۲۶۳ میلیون تومانی زوج خیر تهرانی به نیازمندان خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، زهرا ابراهیمی و ناصر سارمی‌مقدم، زوج خیر تهرانی، با تلاش  و همراهی مؤسسه قرآنی بصیرت و کانون فرهنگی ـ هنری سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهر راز با حضور در خراسان شمالی و منطقه محروم راز و جرگلان، نیازمندی‌های این منطقه را در قالب، پوشاک، لوازم‌التحریر، لوازم منزل و بسته‌های غذایی به مبلغ ۲۶۳ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین کردند.

زهرا ابراهیمی، در خصوص این کمک‌ها، اظهار کرد:  با توجه به اینکه اخیراً بیش از 40 روز در منطقه راز و جرگلان مستقر بودیم و البته قبلاً هم در سفرهای گذشته نسبت به نیازمندی‌های این منطقه اشراف داشتیم و برای پنجمین بار عازم این منطقه شدیم، اقلام مورد نیاز را تهیه و در ایام محرم راهی این منطقه شدیم.

این بانوی خیر که به همراه همسر خود ناصر صارمی مقدم، در خراسان شمالی حضور یافته، اقلام تهیه شده را شامل ویلچر، مواد ضدعفونی کننده، پوشاک زنانه و مردانه، کفش، کت و شلوار، اسباب بازی، لوازم التحریر و لوازم خانگی معرفی کرد و افزود: افراد نیازمند این منطقه به همت موسسه دارالقرآن بصیرت و کانون فرهنگی و هنری سید جمال الدین شهر راز شناسایی شدند و این اقلام بین آنان توزیع شد.

ابراهیمی کمک‌های صورت گرفته را به مبلغ 263 میلیون و 425 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: همچنین به مناسبت ایام اربعین حسینی هزار پُرس غذای گرم و در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) 500 پُرس غذای گرم طبخ و در روستاهای منطقه راز و جرگلان توزیع شد.

وی انگیزه خود از انجام کارهای خیرخواهانه را الهی و خدادادی بیان کرد و افزود: مادرم همیشه تعریف می‌کرد، من از دوران کودکی در کنار حوض خانه، زیرانداز پهن کرده و غذا و میوه آماده می‌کردم و بچه‌های محله به ویژه آنانی که نیازمند بودند را به خانه آورده و با وسایل پذیرایی که آماده کرده بودم از آنها پذیرایی می‌کردم.

ابراهیمی شروع فعالیت‌های کمک‌رسانی خود را از آغاز به کار نهاد کمیته امداد اعلام کرد و با اشاره به اینکه همواره از کمک کردن به دیگران لذت می‌برم، ادامه داد: در آن زمان با برگزاری کلاس‌های خیاطی، گلدوزی و صنایع دستی برای نوعروسان و بانوان سرپرست خانوار، تلاش داشتم تا آنها را به خودکفایی برسانم.

گفتنی است این زوج نیکوکار تهرانی علاوه بر خراسان شمالی در استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، گیلان و مازندران هم حضور یافته‌اند و با اهدای کمک‌های خود نه تنها دل مردمان آن خطه را شاد بلکه توشه‌ای نیز برای آخرت خود ذخیره کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha