برگزاری نمایشگاه مجازی سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در ابهر
کد خبر: 3936949
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

برگزاری نمایشگاه مجازی سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در ابهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: نمایشگاه مجازی سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» شهرستان ابهر در فضای مجازی با نمایش 48 اثر منتخب برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه مجازی سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در ابهرآیسان صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از سومین دوره سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» ابهر، اظهار کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره توسط هیئت داوران متشکل از  فردین نظری، محمدرضا فتحی و میعاد آخی طی دو مرحله به طور دقیق مورد قضاوت و داوری قرار گرفت.

وی یادآور شد: تعداد ٤٨ عکس از ١٥ هنرمند در دو بخش با موضوع «آیین‌ عزاداری» در ابهر و روستاهای اطراف، و موضوع «محرم و کرونا» به نمایشگاه مجازی راه یافت.

این مسئول ادامه داد: با توجه به عزاداری در مناطق مختلف شهرستان و ظرفیت‌های بالای ابهر و روستاهای اطراف برای عکاسی، مهم‌ترین هدف از برگزاری این سوگواره به تصویر کشیدن ارادت مردم به سرور و سالار شهیدان، گسترش، رشد و تداوم فرهنگ حیات‌ بخش عاشورایی و تهیه و تولید محتوای صحیح و مطلوب و دست‌یابی به آثاری ماندگار در قاب تصویر و در قالب هنر عکاسی به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا در بخش دوم است.

صادقی در ادامه گفت: طبق رأی هیئت داوران در بخش اول آئین عزاداری؛ محمد آهنگری مقام اول، محسن بهرامی مقام دوم و بهروز اسدی به عنوان مقام سوم و  مرضیه کردلو شایسته تقدیر و ایلیا اسدی شایسته تقدیر زیر 13 سال و در  بخش کرونا و محرم؛ آرمان سرابی تبریزی و فاطمه شاه‌مرادی به صورت مشترک به عنوان برگزیدگان سوگواره معرفی شدند.

وی بیان کرد: هنرمندان راه یافته به نمایشگاه مجازی نیز محمد آهنگری، سید حمید ابراهیمی، ایلیا اسدی، بهروز اسدی، سعیده امیرلو، محسن بهرامی، ابوالفضل بیگوردی، آرمان سرابی تبریزی، مجید حبیبی، سالار رادمهر، فاطمه شاهمرادی، عرشیا عابدینی، مرضیه کردلو، پریناز فرجی، هانیه محمدی ابهری هستند.

انتهای پیام
captcha