تفکر بسیجی؛ کلید عبور کشور از گردنه مشکلات
کد خبر: 3937552
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

تفکر بسیجی؛ کلید عبور کشور از گردنه مشکلات

فرمانده سپاه خرمدره وجود بسیج و بسیجیان را عامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: بعد از دفاع مقدس نیز تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور و جامعه بوده است.

تفکر بسیجی؛ کلید عبور کشور از گردنه مشکلاتبه گزارش ایکنا از زنجان، محمد امیرخانی، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره، 6 آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج، عنوان کرد: به همین مناسبت ۴۷ عنوان برنامه در طول این هفته در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به خدمات و توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون، ادامه داد: امروز ارتقای توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف از انتظارات مقام معظم رهبری است.

این مسئول وجود بسیج و بسیجیان را عامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: بعد از دفاع مقدس نیز تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور و جامعه در عبور از گردنه مشکلات بوده است.

وی در تشریح برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان خرم‌دره عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست‌های روشنگری، افتتاح پروژه سوله ورزشی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه فرهنگی، تجلیل از خیران در تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و مدافعان سلامت و توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک مومنانه نمونه‌ای از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

امیرخانی با اشاره به اهمیت و جایگاه تفکر بسیجی و انقلابی‌گری در جامعه، یادآور شد: هدف برنامه‌ها امسال هفته بسیج گرامیداشت دستاورد‌ها و خدمات ۴۱ ساله بسیج در کشور و تبیین آن برای آحاد مختلف جامعه است.

انتهای پیام
captcha