برگزاری بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در طارم
کد خبر: 3937401
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

برگزاری بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در طارم

فرمانده سپاه ناحیه طارم از برگزاری بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در طارم خبر داد.

بیش از ۵۰ عنوان برنامه در طارم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، مجتبی حسینی‌راد، فرمانده سپاه ناحیه طارم، ظهر امروز چهارشنبه، پنجم آذر ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در کشورمان، بیان کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی و اجتماعی، نظامی و مردمی در همه دنیا است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج، یادآور شد: شعار محوری بسیج با عنوان «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» انتخاب شده است و بسیج پرقدرت‌تر از گذشته با روحیه جهادی در حل مشکلات کشور به ویژه در شرایط شیوع کرونا قدم خواهد گذاشت.

حسینی‌راد با بیان اینکه طی هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: طی این هفته بیش از 50 عنوان برنامه در دستور کار است که همگی این برنامه‌ها با توجه به شیوع کرونا با رعایت ضوابط مسائل بهداشتی اجرا می‌شود.

این‌ مسئول با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج طارم، اضافه کرد: از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار از خانواده‌های معظم شهدا ،اجرای سرودهای حوزه‌ای پاتوقی در محلات، بازدید از پایگاه‌های منتخب بسیج، جلسه با نخبگان صالحین و تقدیر از آنها توسط حوزه‌های بسیج، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری اردوی جهادی به منظور ضدعفونی کردن معابر و محلات، رزمایش مجازی طرح ثامن و اجرای گشت‌های رضویون اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه طارم در پایان اظهار کرد: رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مؤمنانه (مشاوره، مددکاری، خدمات معیشتی و همچنین برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب اجتماعی سبک زندگی و پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در طارم است.

انتهای پیام
captcha